Retourneren & ruilen

Retourneren & Ruilen

 

Niet tevreden met je bestelling? Geen probleem, je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren naar het onderstaande adres.

RETOURADRES 

 

JUUDTH webshop - Retourafdeling
Kelvinweg 12C
6101 WT, Echt
Nederland

 

Je kunt de item(s) zelf retourneren via een Post NL, DHL, DPD of UPS servicepunt. Je dient ter plaatse de retourkosten te betalen. Het is raadzaam om het verzendbewijs goed te bewaren, zodat je ten alle tijden kunt aantonen dat het pakket succesvol is verzonden.

 

Retourvoorwaarden

  1. Ongewassen en ongedragen, gepast is uiteraard niet gedragen
  2. Voorzien van kaartjes en zonder foundation of make-up vlekken
  3. Dit ingevulde retourformulier toevoegen aan jouw retourzending
  4. Sieraden, lingerie en badkleding kunnen niet retour i.v.m. hygiëne
  5. Meerdere bestellingen mogen in 1 zending geretourneerd worden
  6. Verstuur in aparte verzendzak of doos. Tip: hergebruik onze verpakking
  7. Sale artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden

 

 *Retourkosten zijn altijd op kosten van de klant, tenzij een fout vanuit ons.

 

Terugbetaling

De terugbetaling wordt binnen uiterlijk 10 werkdagen verwerkt. Wanneer je retourzending is goedgekeurd duurt het 4-5 werkdagen totdat het geld op de bankrekening staat waarmee de bestelling is geplaatst. Hierbij kunnen er uitzonderingen zijn wanneer een retour niet volgens ons retourbeleid is geretourneerd. 

 

*Let op: Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de aankomst van je retour. Bewaar ten alle tijden je verzendbewijs waar de trackingcode op staat. Mocht er iets mis gegaan zijn raden we je aan contact op te nemen met de desbetreffende bezorgdienst. 

  

RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT

 

Ruilen voor een ander product gaat niet via het retourformulier, plaats een nieuwe order en retourneer het andere product.

  

    KLACHTEN

     

    Heb je een product binnen gekregen met een fabrieksfout of een ander defect? Stuur dan (binnen 24 uur na ontvangst) een mail naar klantenservice@juudth.nl samen met foto's van het defect, dan kijken we samen naar een passende oplossing. Klachten kunnen alleen in behandeling worden genomen, als er op voorhand contact met ons is opgenomen. Stuur je pakketje nog niet retour totdat je een passende oplossing vanuit ons hebt ontvangen. 

     

    Toch nog even verder kijken of je een ander leuk item kunt vinden? Shop nu onze nieuwste items! ❤️